David Zobavnik, 28.6-2.7 1999

Delphi1

Projekt 1

Projekt 2

Projekt 3

1 del naloge

form 1, edit 1, gumbi 3 , label 1 edit (text)

2 del naloge

if,round onemogočili

Projekt 4

1.del

2 del.

form.canvas.pen.(color,width)

3.del

risanje: Ko pritisnemo gumb na miški se vklopi risanje in pisalo premakni pod miškin kazalec.Ko miško premikamo, računalnik preverja , če je vklopljeno risanje.Rišemo z ukazom lineto.Če pa spustimo miškin gumb pa se risanje izklopi

moveto (x,y),lineto (x,y)

Projekt 5

Program izpiše žival , ki jo napišeš v zgornjem prostorčku , ki se imenuje edit. Potem izbereš v katero okno jo boš dal..Gumba za vodne in Kopenske živali, pošljeta besedo v okno za vodne ali kopenske živali.Iz okna vodnih živalih lahko pošlješ naprej v najljubše živaliČe se slučajno zmotiš imaš spodaj gumbe za brisanje besed.Kadar greš ven preko kontrolnega gumba in neuporabiš gumba konec se bo delo , ki si ga naredil shranil.

 

Projekt 6

Pomočnik pri izbiranju pisave

1.del

2.del

Projekt 7

Ohranjevalec zaslona je program , ki menjava naklučno barvo na zaslonu.Ob kliku na miško se program zapre.

Projekt 8

1.del

2.del

3.del

 

Program pregled je podoben programu raziskovalec.V maski lahko izbiraš datoteke,bitne slike ali tekste ,na desni si lahko ogledaš bitno sliko ali tekst.

Program lahko odpira in zapira datoteke.

vaja.9

Premikanje lika po oknu

1.del

prilagajanje drsnikov velikosti okna

2.del

premikanje lika

3.del

usklajeno premikanje lika

Program premikaj ima dva drsnika. Drsnik ki je navpičen določa krogu kordinate za višino, drsnik , ki pa je vodoraven pa določa kordinate levo oziroma desno.Če okno povečaš ali pomanjšaš se bodo drsniki in položaj kroga prilagodil. Program se zakluči tako , da klikneš na izhod. Program premikaj je zelo zapleten , čeprav ne zgleda tako. Uporabili smo novo dokomentacijo additona\shape.