|
Mladinska šola računalništva v šolskem letu 2024/2025
Izobraževalne
smeri |
Namen |
Vsebina |
Programiranje (8-11 let)
|
• | Vzpodbujanje ustvarjalnosti |
• | Urjenje logičnega mišljenja |
• | Urjenje načrtovanja |
• | Spretnost s tipkovnico in miško |
|
• | Programiranje - logo |
• | Kreiranje logičnih gradnikov in njihova uporaba |
• | Risanje z grafičnimi programi |
|
Programiranje (12-19 let)
|
• | Logika programiranja |
• | Algoritmično razmišljanje |
• | Ustvarjalnost in logika pri načrtovanju in izvedbi projekta |
• | Pouk programskega jezika |
|
• | Programiranje: pascal (prvi jezik), C,C++, python |
• | Načrtovanje procesov |
• | Osnove priprave aplikacij |
• | Osnove projektnega dela |
|
Prijavnica
Podrobneje o mladinski šoli v nadaljevanju:
Opis izobraževalnih smeri
Zagotavljanje kakovosti pouka
Organiziranost pouka
Informacije in prijave
Opis izobraževalnih smeri
Programiranje (8 - 11 let)
aaaa |
Otroci starosti približno 8 - 11 let se po potrebi najprej naučijo spretnosti z miško in osnovne spretnosti dela s tipkovnico ter spoznajo najosnovnejše ukaze za delo z računalnikom.
Pretežni del razpoložljivega časa spoznavajo programski jezik
logo, ki je didaktično primeren za uvod v računalniško programiranje v tej starostni skupini.
Otroci, ki začetno stopnjo že obvladajo, se neposredno vključijo v program reševanja računalniških problemov s tem programskim jezikom.
|
Programiranje (12-19 let)
aaaa |
Hkrati s poukom programskega jezika se učimo algoritmov in programerskih tehnik.
Pascal je temeljni učni programski jezik, ki se ga učijo osnovnošolci in vsi začetniki. Na njegovi osnovi so narejena tudi moderna orodja za hitro programiranje,
ki jih učenci spoznajo v nadaljevanju. Srednješolci se postopoma in hkrati z algoritmi učijo še programski jezik C oziroma C++ ali python.
Pouk programiranja posebej priporočamo, saj
je le redko prisoten v rednem izobraževanju. Pomemben je kot urjenje logičnega
mišljenja in načrtovanja. Namenjen ni samo bodočim programerjem, ampak
je kot način razmišljanja pomemben v vseh strokah in usmeritvah in cenjen
pri projektnem delu.
To je edino znanje na področju računalništva, ki ne zastari! |
Nazaj na: Pregled izobraževalnih smeri
Več o drugih temah
Zagotavljanje kakovosti pouka
Kakovost pouka zagotavljamo na naslednje načine:
- Sodelujemo pri vseh predstavitvah mladinske računalniške dejavnosti
- Pri delu uporabljamo sodobne metode dela
- Sprotno spremljamo dosežke stroke in delujemo po enotnih učnih programih
- Vodimo individualno evidenco o prisotnosti in napredku učencev
- Prilagajamo izvajanje pouka razmeram (npr. ukrepom Covid 19)
Več o drugih temah
Organiziranost pouka
Fakultativni pouk organiziramo v učilnicah na našem sedežu, praviloma po eno uro na teden,
kar se da usklajeno z urnikom učencev in dijakov. V primeru višje sile oz. epidemije po
zgledu iz 2020 in 2021 izvajamo pouk na daljavo.
Za učence iz oddaljenih krajev izvajamo pouk na daljavo celo leto.
Prijavljene učence razvrstimo v delovne skupine, ki so sestavljene glede na usmeritev, okolje, starost in stopnjo predznanja učencev. Pridržujemo si pravico, da zavrnemo prijavo ali iz pouka izključimo prijavljenega učenca, ki moti pouk oz. okolico, ali ne poravnava svojih obveznosti.
-
Tedenska obremenitev: Ena polna ura (60 minut).
-
Pričetek pouka: Odvisno od skupine, predvidoma prvi teden v oktobru.
-
Zaključek pouka: Po izpolnjenem programu (30 obiskov - 40 pedagoških ur)
predvidoma konec maja oz. začetku junija 2025.
-
Mesta prijave: Po pošti oz. po elektroski pošti.
-
Vpisni rok: Redni: do začetka pouka, naknadni: 14 do dni po začetku pouka.
-
Veljavnost vpisa: Vpis velja za šolsko leto 2024/2025. Izpis oz. naknadni vpis je možen ob polletju, v januarju 2025.
Vsak vpisani učenec prejme po vpisu osebni izračun šolnine,
ki temelji na izhodiščni šolnini in na individualnih popustih.
Več o drugih temah
Informacije in prijave
Prijave sprejemamo po pošti.
Dodatne informacije o pouku Vam lahko posredujemo po elektronski pošti: info.zri@zri.si in izjemoma po telefonu na številki 064 180 553.
Prijavnica
Stanje usklajeno: 7.04.2024
|